• Notícies
  • El dia a dia
1r i 2n Premi del Concurs de Relats del CFIS de la UPC

Dos alumnes de l'Escola han estat guanyadors dels Premis del Concurs de Relats del Centre de Formació Interdisciplinària Superior de la UPC.

Un merescudíssim primer premi se l'ha emportat la Carla Salvat i un no menys merescut ha estat pel segon premi de l'Àngela Martínez. També felicitem al Guillem Vergara i a la Carlota Altimiras perquè van ser finalistes.

Amb motiu del 50è aniversari de la Universitat Politècnica de Catalunya, el CFIS va organitzar un concurs de relats adreçat a estudiants de secundària, batxillerat i universitat, i també al públic en general.

En aquesta primera edició, els relats havien d’estar inspirats en una temàtica relacionada amb la galeria Ciències de la Ficció de l’exposició de l’FME IMAGINARY, una simfonia matemàtica, que també commemora el 50è aniversari de la UPC.

Passeig de la Bonanova 7