slider_4

El teatre és bàsic en la formació de tota persona. El nostre projecte el fa començar des de petits, juntament amb els titelles.

No hi ha un únic grup de teatre, tots els alumnes en fan. No importa si en saben més o menys, el que interessa és que conreïn la memòria, que soterrin possibles dificultats emocionals, que sàpiguen expressar-se

També és important indicar que el vestuari, decorats i a vegades fins i tot el guió el fan els mateixos alumnes; segons l´edat és evident que els mestres els han d´ajudar.

Altres coses que hem de tenir en compte i que el fan tan necessari és la seva utilitat per fer la Reunió Treball, la Reunió Balanç, l’exposició de Tesines…

Algunes obres de teatre, a mida que tenen l’edat adequada, es fan en anglès (llengua franca).

La importància dels titelles és extraordinària (tenen un lloc per a treballar-los). La realitat és que de ben petits els encoratgem perquè siguin ells els que en facin, tot cercant així, com a mínim, els imprescindibles guanys creatius i emocionals.