Dins d’aquest bloc es considera indispensable parlar de l’intangible que uneix les múltiples cares de la vida del Projecte, una relació basada en el mutu respecte i independència entre les famílies i l’Escola o viceversa.

La filosofia de l’Escola demana que les famílies coneguin en profunditat el Projecte. Aquesta WEB és un dels intents, com ho és la visita a l’Escola quan està en funcionament normal.

Una vegada els pares han matriculat el seu fill a l’Escola, a més de les reunions per grup o col·lectives, hi ha les personals amb els mestres, les quals es procura que siguin un mínim de dos a l’any i en cas necessari més.

Els mestres elaboren dos informes anuals perquè els pares puguin fer un seguiment de la progressió dels seus fills.

Períodicament també s´organitzen les Trobades pedagògiques, cicle de trobades que contribueixen a un millor i més profund coneixement del projecte de la nostra Escola. Amb la meteixa intenció d´assolir un millor coneixement de la nostra pedagogia es fan, per a cada grup, unes reunions anuals (gener-febrer).

També hi ha, entre d’altres actes, les exposicions trimestrals  ( a les quals els pares poden venir amb els parents més propers), les festes tradicionals, la festa anual pels pares, actes esportius a final de curs, etc.

Per tot plegat sempre hem considerat de la màxima importància que aquesta empatia sigui portada amb la més respectuosa i plena relació humana; tranquil·la serenor, que ajuda ambdues parts a fer realitat la volguda concreció de possibilitar la màxima vida personal de cada alumne.