Les TIC són treballades a l’Escola des del curs 1981/82. Es treballen en xarxa, tan internament com externa des dels tres anys. Mai s’han fet servir aules d’informàtica.

Robòtica

La robòtica s´integrà al Projecte el curs 1992/93, i comencen a treballar-la als cinc anys.

tic_04

tic_03

Intranet

És una estructura de xarxa basada en Internet, l’accés del qual és restringit a un grup específic. La finalitat és compartir i intercanviar dades i disposar d’un espai propi (contactes, documents…).

Wireless

Tenim dos gran espais a l´Escola perquè els més grans, els alumnes de Batxillerat, puguin conectar els seus portàtils a la xarxa (LAN o Internet) i així simplificar la complexitat dels treballs que realitzen tot oferint-los mobilitat.

ment_04