Summer Makers: construirem l’estiu a l’escola!

Aquest estiu ens pujarem les mànigues per aprendre, fent!

Ja poden fer les inscripcions a l’Escola d’estiu 2017: SUMMER MAKERS!

serres

L’eix vertebrador de la nostra proposta per aquest estiu és el Maker: crear i pensar amb les mans. D’aquesta manera, aprenem mentre fem. Amb un objectiu-projecte cada setmana, resoldrem problemes, trobarem solucions i ens posarem les piles per poder trastejar, construint mecanismes i objectes.

No faltaran les estones dedicades a la programació de videojocs, la piscina, les activitats en anglès… I a l’hora de dinar, serem Food Makers, fent-nos el nostre propi àpat.

Poden fer les seves inscripcions a través del web, omplint el formulari que trobaran a la pàgina web que hem creat amb tota la informació sobre Summer Makers

Com en el cas de l’After School in English, aquestes activitats són obertes per a tots els nens i nenes, tant alumnes de l’escola com no alumnes, de 0 a 12 anys.

Els horaris són de dilluns a divendres, de 8:30 a 17:30 (horari flexible) i les dates possibles, per setmanes, són entre el 26 de juny i fins al 28 de juliol.

0_titellesEls informem que la senyu responsable de l’escola d’estiu és la Lorena Ginesta, i que si tenen qualsevol dubte sobre els continguts de l’Escola d’estiu, el procés d’inscripció o la dinàmica del dia a dia, poden posar-se en contacte amb nosaltres a través del correu escolaestiu@escola-horitzo.cat o bé trucant als telèfons de l’escola: 934 177 657 – 934 177 658.

Donat que les activitats són obertes a nens i nenes d’altres escoles, els convidem a compartir amb altres famílies aquesta especial proposta de passar l’estiu, fent i aprenent.

Els esperem aquest estiu!