Doblet en els Premis de Recerca Jove 2016

Tenim l’alegria i l’orgull de comunicar-vos que en els Premis de Recerca Jove d’enguany, a l’escola hem fet un doblet.

Per una banda, s’ha premiat el treball de batxillerat presentat: “La solfa de les neurones”, i també la feina realitzada pel centre durant el curs 2015-2016. Enhorabona!

premisrecercajoveEls Premis de Recerca Jove són otorgats pel Departament d’Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya. Es premien els treballs de recerca, tant de tipus experimental com teòric, que fomentin la creativitat científica, l’esperit de recerca en qualsevol dels àmbits del coneixement i el treball en equip, entre d’altres valors.

Aquest premi vol distingir l’esforç dels i les alumnes de segon cicle d’ensenyament secundari obligatori i dels i les alumnes d’educació postobligatòria i així mateix, també es recompensa la tasca dels centres d’educació secundària per fomentar la participació dels tutors i tutores i alumnes en aquesta convocatòria.