after school in english - activitats extraescolars en anglès de 3 a 16 anys

Tria l’activitat extraescolar que més t’agradi i parla anglès!

• Usem l’anglès com a eina de comunicació en un aprenentatge distès i divertit.
  • Amb un equip de professionals especialitzats en cada una de les disciplines.
  • Més de 45 anys d’experiència en el sector educatiu ens avalen.
  • Obert a tots els nens i nenes des dels 3 fins als 16 anys.

Els horaris són de dilluns a divendres, de 17.45 a 19.15. Tria l’especialitat que vulguis i que s’adapti a les edats recomanades.

VEURE ESPECIALITATS VEURE HORARIS  INSCRIPCIONS

multiesportsMULTIESPORTS

5 sessions diferents per iniciar als nens i nenes en l’àmbit de la pràctica esportiva orientada a la salut. Iniciació i perfeccionament de diferents disciplines esportives individuals i d’equip. Metodologia adaptada a cada etapa evolutiva del nen/a.

• SPORT I: iniciació al multiesport a través del joc. Participació en trobades esportives escolars.
  • SPORT II: multiesport en combinació amb dos esports d’equip que es mantindran de forma constant (bàsquet i futbol sala). Participació a les competicions de jocs escolars.
  • SPORT III: multiesport en combinació amb dos esports d’equip que es mantindran de forma constant (bàsquet i futbol sala). Participació a les competicions de jocs escolars.
  • SPORT IV: multiesport en combinació amb dos esports d’equip que es mantindran de forma constant (bàsquet i futbol sala). Participació a les competicions de jocs escolars.
  • SPORT V: multiesport en combinació amb dos esports d’equip que es mantindran de forma constant (bàsquet i futbol sala). Participació a les competicions de jocs escolars.

robotica

ROBÒTICA I VIDEOJOCS

Treball per projectes basats en el pla d’estudis del grau dels participants i els seus interessos i habilitats, amb múltiples recursos de LEGO Education per estimular els diferents aprenentatges, la incorporació de llenguatges de programació (scratch, tynker, labview), la programació de videojocs…

• ROBOTIX INFANTIL: descoberta del món que els envolta a través del joc mitjançant diferents activitats manipulatives, cognitives i simbòliques.
  • ROBOTIX I: Investigació del funcionament de màquines i mecanismes i introducció a la robòtica de forma divertida
  • ROBOTIX II: disseny i programació de robots per resoldre reptes científics actuals
  • ROBOTIX III: resolució de divertides missions presentades per FIRST LEGO League

arts

EXPRESSIÓ I ARTS

DANSA

L’objectiu és fer conèixer, apreciar i gaudir LA DANSA, com una de les disciplines transversals d’expressió: en la seva vessant física, pot ser molt útil en l’àmbit postural i de coordinació. En la vessant coreogràfica, és molt útil per treballar en grup i estimular la companyonia. I en la seva vessant creativa (improvisació, composició, recerca…) és molt útil pel desenvolupament de la personalitat de l’infant.

• DANSA I ACROBÀCIA 3: dirigida a nens i nenes de 4t, 5è i 6è de primària
  • DANSA I ACROBÀCIA 1: dirigida a nens i nenes de P5, 1r, 2n i 3r de primària

EXPRESSIÓ PLÀSTICA

Tallers per a nens i nenes de plàstica, dibuix i pintura… per a gaudir de l’art en un espai tranquil i relaxant, òptim per desenvolupar la creativitat. Les activitats s’adapten als interessos de cada alumne perquè cada infant pugui gaudir de l’experiència artística i la pugui utilitzar com a instrument d’expressió i comunicació. En cada taller els infants aprendran les diferents tècniques artístiques alhora que desenvoluparan la seva capacitat de manipulació i creativa.

• EXPRESSIÓ PLÀSTICA: dirigida a nens i nenes des del 2011.

HORARIS

2007-2005
Dansa i acrobàcia 1
2011-2008
Expressió plàstica (2011 – 2001) Expressió plàstica (2011 – 2001)

INSCRIPCIONS

Les inscripcions es poden realitzar enviant-nos complimentat el formulari en PDF, online, o bé en persona al despatx de l’Escola l’Horitzó, de dilluns a divendres, de 8.30 a 19.00.

Les especialitats es poden combinar com es vulgui, i per tant, un mateix nen o nena es pot inscriure a una, dues o les tres, respectant la franja d’edat de cada activitat.

El pagament és mensual, a raó de 45 € cada especialitat, que es domiciliaran en compte bancari. No hi ha matrícula extra, i es pot deixar l’activitat quan la família ho estimi oportú. Agrairem, però, una mínima antelació de 15 dies en l’avís perquè no afecti els grups formats.

Per a realitzar la inscripció no cal ser alumne de l’Escola l’Horitzó. Ompliu el formulari següent per cada nen o nena que vulgueu inscriure. Tingueu en compte que necessitareu tenir a mà el número de targeta sanitària de l’infant.

DESCARREGAR EL FORMULARI EN PDF  INSCRIPCIONS ON-LINE

Si teniu qualsevol dubte sobre la mecànica de les sessions o el procés d’inscripció, contacteu-nos a afterschool@escola-horitzo.cat