after school - activitats extraescolars en anglès de 3 a 16 anys

Tria les activitats extraescolars d’aquest curs entre les 6 que proposem! Després de l’horari escolar toca divertir-se encara més amb allò que més t’agradi ;)

• Des del mes d’octubre 2017 fins al mes de juny 2018
  • En algunes activitats usem l’anglès com a eina de comunicació en un aprenentatge distès i divertit.
  • Les activitats es poden combinar, sempre respectant les edats adequades per a cada una d’elles.
  • Amb un equip de professionals especialitzats en cada una de les disciplines.
  • 50 anys d’experiència en el sector educatiu ens avalen.
  • Obert a tots els nens i nenes des dels 3 fins als 16 anys.

VEURE ESPECIALITATS VEURE HORARIS  INSCRIPCIONS

ARTS MARCIALS

2 sessions a la setmana, dilluns i dimecres, per iniciar als nens i nenes en l’àmbit d’aquesta pràctica esportiva orientada a la salut. Metodologia adaptada a cada etapa evolutiva del nen/a.

BÀSQUET: EQUIP ESCOLA L’HORITZÓ en anglès

2 sessions a la setmana per a la pràctica d’aquest esport, dirigida als nens i nenes. Metodologia adaptada a cada etapa evolutiva del nen/a.

Formar part de l’equip de bàsquet de l’Escola implica, a més de les sessions d’entrenament a l’Escola, la competició en divendres o dissabtes (segons calendari de la pròpia competició).

logo_basquet

ROBÒTICA en anglès

Treball per projectes basats en el pla d’estudis del grau dels participants i els seus interessos i habilitats, amb múltiples recursos de LEGO Education per estimular els diferents aprenentatges, la incorporació de llenguatges de programació (scratch, tynker, labview), la programació de videojocs… Els projectes participen anualment a la First Lego League.

• ROBOTIX INFANTIL (de 3 a 5 anys): descoberta del món que els envolta a través del joc mitjançant diferents activitats manipulatives, cognitives i simbòliques.
  • ROBOTIX I (de 6 a 9 anys): Investigació del funcionament de màquines i mecanismes i introducció a la robòtica de forma divertida.
  • ROBOTIX II (de 10 a 16 anys): disseny i programació de robots per resoldre reptes científics actuals.

logo_legoeducation

DANSA en anglès

L’objectiu és fer conèixer, apreciar i gaudir LA DANSA, com una de les disciplines transversals d’expressió: en la seva vessant física, pot ser molt útil en l’àmbit postural i de coordinació. En la vessant coreogràfica, és molt útil per treballar en grup i estimular la companyonia. I en la seva vessant creativa (improvisació, composició, recerca…) és molt útil pel desenvolupament de la personalitat de l’infant.

• DANSA I: dirigida a nens i nenes de 4 a 7 anys.
  • DANSA II: dirigida a nens i nenes de 8 a 16 anys.

ACTIVITATS AQUÀTIQUES PER A NADONS

Aquesta activitat es fa amb la col·laboració de les famílies dels nadons a la mateixa piscina. Cada sessió té una durada de 45 minuts i es fa sota la supervisió de Lenoarmi (Llei Natural en Ordre i Harmonia). Són dues sessions setmanals els dilluns i dimecres, i es pot escollir l’hora d’inici: a les 17:45 o bé a les 18:30.

logo_lenoarmi

horarisinscripcions

CORAL L’HORITZÓ, els dissabtes!

Es treballa el llenguatge musical i ritme, tècnica vocal i vocalització, interpretació… L’objectiu és aconseguir cantar a una o més veus diverses obres de diferents estils, en idiomes diferents: anglès, alemany, castellà i català, de dificultats adequades al nivell i l’edat.

• CORAL L’HORITZÓ I: Grup de 6 a 10 anys a les 9:00 h
  • CORAL L’HORITZÓ II: Grup d’11 a 16 anys a les 11:00 h

horaris - inscripcions

HORARIS

DILLUNS DIMARTS DIMECRES DIJOUS DIVENDRES DISSABTE
Arts marcials
Arts marcials
Bàsquet: Equip Escola l’Horitzó
Bàsquet: Equip Escola l’Horitzó
possible competició possible competició
Robòtix infantil
Robòtix I
Robòtix II
Dansa I
Dansa II
Activitats aquàtiques per a nadons
Activitats aquàtiques per a nadons
Coral l’Horitzó I
Coral l’Horitzó II

INSCRIPCIONS

Les inscripcions es poden realitzar enviant-nos complimentat el formulari en PDF, online, o bé en persona al despatx de l’Escola l’Horitzó, de dilluns a divendres, de 8.30 a 19.00, a partir del dia 1 de setembre de 2017.

Les especialitats es poden combinar com es vulgui, i per tant, un mateix nen o nena es pot inscriure a una, dues o les tres, respectant la franja d’edat de cada activitat.

El pagament és mensual i es domiciliarà en compte bancari. No hi ha matrícula extra, i es pot deixar l’activitat quan la família ho estimi oportú. Agrairem, però, una mínima antelació de 15 dies en l’avís perquè no afecti els grups formats. Els preus per a cada activitat són:

• Arts marcials: 45 €/mes per a alumnes de l’Escola, 50 €/mes per a no alumnes.
  • Bàsquet equip Escola l’Horitzó: 45 €/mes per a alumnes de l’Escola, 50 €/mes per a no alumnes.
  • Robòtica: 45 €/mes per a alumnes de l’Escola, 50 €/mes per a no alumnes.
  • Dansa: 45 €/mes per a alumnes de l’Escola, 50 €/mes per a no alumnes.
  • Activitats aquàtiques per a nadons: 80 €/mes per a alumnes de l’Escola, 89,90 €/mes per a no alumnes.
  • Coral l’Horitzó: 45 €/mes per a alumnes de l’Escola, 50 €/mes per a no alumnes.

Per a realitzar la inscripció no cal ser alumne de l’Escola l’Horitzó. Ompliu el formulari següent per cada nen o nena que vulgueu inscriure. Tingueu en compte que necessitareu tenir a mà el número de targeta sanitària de l’infant.

DESCARREGAR EL FORMULARI EN PDF  INSCRIPCIONS ON-LINE

Si teniu qualsevol dubte sobre la mecànica de les sessions o el procés d’inscripció,
contacteu la nostra responsable, sra. Maria Blanco, a afterschool@escola-horitzo.cat – 934 177 657